زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1403/04/02 09:39

خرداد ۱۴۰۳

قول دادم دست‌کم ماهی یک خاطره در وبلاگم بنویسم. امروز اول خرداد است. از حالا شروع می‌کنم و کم‌کم می‌نویسم.

 

۳۱ اردیبهشت

رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه (آقای رئیسی و عبداللهیان) در سقوط هلی‌کوپتر کشته شدند.

 

اول خرداد- سه‌شنبه

دو ماه از سال گذشت و ما فقط یک‌بار طبیعت‌گردی داشتیم. فروردین که هیچ، اردیبهشت زیبا را از دست دادیم. حیف شد. همسرم هرروز کار می‌کند، حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی. به همین دلیل سه‌شنبه‌ها را تعطیل کرده. یعنی هرماه چهار روز تعطیلی دارد. دو تا از این سه‌شنبه‌ها صرف دیدار از مادرش می‌شود. آن دو تا هم برای خریدها و کارهای عقب‌افتاده خانه صرف می‌شود. نمی‌دانم طبیعت‌گردی را کجای این برنامه بشدت فشرده قرار بدهم.

من امروز می‌توانستم با دوستی به میان طبیعت بروم، ولی کلی کار عقب‌افتاده برای وب‌سایت و پیج اینستاگرام دارم. حیف این روزهای زیبای بهاری است که خودم را در خانه و پشت کامپیوتر گیر انداخته‌ام. کاش این مغز معتاد به کارم کمی وا می‌داد.

 

دوم خرداد- چهارشنبه

دیشب از کمبود طبیعت‌گردی گله کردم، همان شب دوست عزیزم، پایه طبیعت‌گردی‌ها، تماس گرفت. می‌خواست تولدم را تبریک بگوید. البته یک ماه زودتر اقدام کرده بود. من یقه‌اش را چسبیدم و تا وعده گردش نگرفتم، رهایش نکردم. قرار است دوشنبه هفتم خرداد راهی شویم. آخ جون!

 

چهارم خرداد - جمعه

اعتصاب طلافروش‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ این روزها برای مراسم عروسی چطوری طلا خریده می‌شود؟ شما خبر دارید؟

 

هفتم خرداد- دوشنبه

با دوست نازنینم عازم گردشگری شدم. قرار بود ۹ صبح دم خانه‌شان باشم. ۸:۴۵ سوار ماشین شدم. ماشین روشن نشد! ای بابا! آقای شوشو طفلکی از داروخانه برگشت. پشت فرمان نشست و با اولین فشار دکمه، ماشین روشن شد. خیط و دماغ‌سوخته شدم. بالاخره با سلام‌وصلوات به‌سوی «خانه دوست» راه افتادم. پیشنهاد دوست، گردش در روح‌افزا بود. روح‌افزا یکی از محله‌های دماوند است که رودخانه‌ای در کنار دارد. پاچه‌ها را بالا زدیم و به آب خروشان رودخانه زدیم. دوست به‌راحتی از رودخانه عبور کرد، ولی من مثل خری لنگ آن وسط گیر کردم و با کمک دوست از رودخانه رد شدم. دوستم ترکه‌ای و نازک است و فکر کنم نصف من وزن دارد. آویزان شدن به بازوی باریک او و تحمیل کردن وزن سنگینم، ناجوانمردانه بود، ولی چه کنم که میان رودخانه گیر کرده بودم و نه راه پس داشتم و نه راه پیش.

پتویی پهن کردیم و چای با عطر هل نوشیدیم و نان شیرین با مغز پسته خوردیم. حرف زدیم و حرف زدیم. از همه‌چیز و همه‌جا گفتیم. پس از دوساعتی گپ و گفت، وسایل را جمع کردیم و با همان شیوه قبلی از رودخانه عبور کردیم و برای صرف ناهار به رستوران رفتیم.

روز خوشی بود. چه خوشوقتم دوست جان را دارم. فکر کنم ۱۵ سالی از او بزرگ‌تر باشم، ولی او روحی کهن‌سال دارد و هم‌صحبتی با او غنیمتی است.

 

هشتم خرداد- سه‌شنبه

قرار بود همراه آقای شوشو به دشت آزو برویم. خودش برنامه را عوض کرد و گفت به درکه برویم. آلارم موبایل را برای ۷:۳۰ صبح تنظیم کردم. وقتی صدای آلارم درآمد، آن را خاموش کردم و دوباره خوابیدم. ظهر از گرسنگی از بیدار شدم. از شوشو جان پرسیدم: چرا بیدارم نکردی؟ با مظلومیت گفت: «دیدم خوابیدی و خروپف می‌کنی، دلم نیامد بیدارت کنم.» البته من خروپف کردن را قویاً تکذیب می‌کنم!

به‌این‌ترتیب ما بجای دشت آزو و درکه، روزی تنبلانه را در خانه سپری کردیم.

 

دهم خرداد- پنجشنبه

موچی خوردم.

تا چند ماه پیش نمی‌دانستم نوعی شیرینی ژاپنی به نام موچی وجود دارد. به لطف اینستاگرام نه‌تنها با نام و شکل این شیرینی، بلکه با طرز تهیه آن‌هم آشنا شده و در حسرت تجربه طعم آن بودم. امروز برای صرف ناهار به فودکورت اوپال رفتیم و در غرفه غذاهای ژاپنی، چند موچی رنگارنگ و زیبا چشمک می‌زدند. یکی خریدم و بعد از ناهار خوردم. عجب خوشمزه است! تابه‌حال چیزی شبیه به آن را نخورده بودم که بتوانم بگویم چه مزه‌ای داشت. یک گلوله کشسانی صورتی‌رنگ خوشمزه که در میانش نوتلا و مارمالاد توت‌فرنگی داشت. گران بود. یک عدد به‌اندازه نارنگی ۱۳۰ هزار تومان بود. خیال دارم بپزم. برای پذیرایی از مهمان عالی است. طعمی نو و خوشمزه با ظاهری زیبا.

 

دوازدهم خرداد- شنبه

یک‌مرتبه موج گرما از راه رسید و بساط اردیبهشتی بهار را به هم زد. من عاشق تابستان هستم. بعد از ماه‌ها توانستم جوراب‌ها را از پا دربیاورم و پابرهنه به این‌طرف و آن‌طرف بجهم. بلوز و شلوار را کنار گذاشتم و پیراهن نخی تابستانی پوشیدم. وای که لذتی دارد سپردن پوست تن به دست نوازش خورشید.

 

سیزده خرداد- یکشنبه

 دوباره هوا سرد شد! پیراهن تابستانی پر! تی‌شرت و شلوار را به تن کشیدم.

 

پانزده خرداد – سه‌شنبه

برای ادای تولد پسرمان راهی رستوران نائب ساعی شدیم. ما سه نفر و یکی از دوستان پسرم، چهارتایی رفتیم و دلی از عزا درآوردیم. من دیروز و امروز سرگرم پختن کیک نوتلا بودم. آن را با توت‌فرنگی تزئین کردم. همراه خود بردم تا مراسم فوت کردن شمع و بریدن کیک را هم در رستوران اجرا کنیم. دو قاچ کیک را خوردیم و بقیه را به کارکنان رستوران هدیه دادیم. خانواده سه‌نفری ما در رژیم به سر می‌برد متأسفانه...

امروز آخرین بخش اسباب‌کشی دفتر تمام شد. فردا نقاش می‌آورم. خداحافظ دفتر قشنگم...

 

۱۸ خرداد – جمعه

قابلمه چدنی خریدم تا نان روستیک را در آن بپزم. من طبقه فر را دوم از پایین می‌گذارم. وقتی خواستم قابلمه را داخل فر بگذارم، دیدم قابلمه روی طبقه همیشگی جا نمی‌شود. طبقه را اولی از پایین گذاشتم، یعنی طبقه را تقریباً به شعله چسباندم. نتیجه آن‌که کف نان سوخت و زحماتم هدر رفت. نمی‌دانم چطور این مشکل را برطرف کنم. دوروبرم کسی داخل داچ آون نان نمی‌پزد.

 

۲۱ خرداد – دوشنبه

بعد از مدت‌ها چهارتا ویدئو از خودم گرفتم و باذوق داشتم در اینستاگرام آپلود می‌کردم که قندشکن از کار افتاد. هفت هشت ده تا قندشکن رایگان رو نصب کردم که به قدرتی خدا حتی یکی‌شان هم کار نکرد. خدا کنه فردا قندشکن اصلی کار بیفته...

بعداً نوشت: تا دو صبح ده ها قندشکن رایگان رو نصب و امتحان کردم. عاقبت جوینده یابنده شود. بالاخره یک قندشکن رایگان پیدا کردم که کار می‌کرد. تلگرام را باز کردم و به سراغ رباتی رفتم که قندشکن اصلی‌ام را از آن تهیه می‌کنم. فکر می‌کردم قندشکن ازکارافتاده، درحالی‌که حجم ترافیکی من تمام شده بود. خدایا... کی از دست این قندشکن‌ها راحت می‌شویم؟ چندین ساعت از وقتم صرف این مسخره‌بازی شد...

 

۲۳ خرداد- چهارشنبه

آخ جون! بالاخره هوا گرم شد و تونستم با پیراهن تابستونی و بدون جوراب در خانه بگردم! هوررررریا!

یادتون که هست؟ من بزرگ‌شده خوزستان هستم و گرما را دوست دارم.

 

۲۴ خرداد – پنجشنبه

سال‌ها بود که برای دیدن فیلم ایرانی، قدم به سینما نگذاشته بودیم. آخرین بار فیلم «قهرمان» را در سینما دیدیم. من دوست داشتم، ولی همسرم دوست نداشت و اعصابش خرد شد. قسم خورد که دیگر فیلم ایران نمی‌بیند. اما مست عشق آمد با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروز فر. شمس باشد و مولانا باشد و شهاب باشد و پارسا باشد... آقای شوشو قسمش را شکست و برای دیدن «مست عشق» بی‌تاب شد.

بلیت را آنلاین خریدم. سینمای کوچکی در پردیس هست. بلیت همان سینما را گرفتم تا مجبور نشویم راهی طولانی و ترافیک زده را تا تهران طی کنیم. خب... فهمیدم سالن سینمای خوب، ارزش طی مسیر طولانی را دارد. به نظر من پارسا پیروز فر صدای خوبی ندارد. صحبت‌های او را که اصلاً نمی‌شنیدم. سیستم پخش صدای سینما، صدای رسای شهاب حسینی را هم مخدوش کرد و حرف‌های او را هم نصفه و نیمه شنیدم. بعد از کیفیت صدای سالن، نوبت به تماشاگران می‌رسد. هرکدام با کیسه بزرگی پفک و چیپس و تخمه آمدند. از اول تا آخر فیلم ۱۰۵ دقیقه‌ای، خش‌خش بسته‌های چیپس و پفک بود و چلیک چلیک شکستن تخمه. پشت‌سری من با موبایل حرف می‌زد. وقتی نگاهی به او انداختم، من‌باب اعتراض، صدایش را بلندتر کرد. مدت‌هاست سینما نرفتم و نمی‌دانم سینماروهای ایرانی، همگی همین‌طور رفتار می‌کنند یا خیر. آخه برای دیدن حکایت عشق شمس و مولانا با تخمه می‌آیی؟! جل‌الخالق! فیلم تگزاس-۲ در سالن بغلی نمایش داده می‌شد. چرا آنجا نرفتند؟

فیلم تاریک و کش‌دار و کسل‌کننده بود، البته ازنظر من. وسط‌های فیلم، آقای شوشو پرسید: حوصله ت سر رفته؟

  • خیلی!
  • بریم خونه!
  • تا اینجا اومدیم. می‌خام تا آخرش ببینم. فقط ۴۰ دقیقه مانده.

نشستیم و به هر ذلتی بود همه فیلم را دیدیم. قرار بود سریال بسازند و به خاطر مسائلی، به ساختن فیلم سینمایی اکتفا کردند. همین ۱۰۵ دقیقه کافی بود.

 

۲۵ خرداد – جمعه

چه بارانی می‌آید! چه رعدوبرقی! چه نسیم خنکی! به‌به!

 

۲۶ خرداد – شنبه

قبلاً هر دو هفته یک‌بار برای تمیز کردن ابروها و رنگ ریشه به آرایشگاه می‌رفتم. کرونا آمد و عادت آرایشگاه رفتن را از دست دادم. رنگ مو را رها کردم و گذاشتم رشته‌های نقره‌ای میان موهایم دلبری کنند. بند و ابرو را هم خودم انجام می‌دادم. کار به‌جایی رسید که از روی یوتیوب کوتاهی مو را یاد گرفتم و خودم موهایم را کوتاه می‌کردم.

به مناسبت روز تولدم، تصمیم گرفتم موهایم را کوتاه کنم. دلم خواست لذت لاکچری زیر دست آرایشگر بودن را دوباره حس کنم. از خانه بیرون آمد و وارد اولین آرایشگاه شدم. فضایش به دلم نشست. تمیز و  بزرگ بود. خانمی با آرامش و دقت، موهایم را کوتاه کرد. فضولی و پرحرفی هم نکرد. لذت بردم. چه خوبه به بهانه روز تولد، خودت را تحویل بگیری.

عطر شنل چنس اوفرش را به‌عنوان کادو برای خودم خریدم. از آن خریدهای محشر. عاشق بوی آن شدم. مثل بوی لیموترش و چمن‌های تازه کوتاه شده است. آقای شوشو هم یک عطر اوپیوم برایم خریده که هنوز به دستم نرسیده.

 

۲۹ خرداد – سه‌شنبه

اولین روز همایش هپاتیت که در سالن رازی اجرا شد. من و آقای شوشو هر دو ثبت‌نام کردیم. برای من ۲۰ امتیاز دارد و برای او ۱۵ امتیاز. باید هرسال ۲۵ امتیاز از شرکت در کلاس‌ها و کنگره‌ها جمع کنیم. من ۵ امتیاز را از کلاس‌های آنلاین کسب کرده‌ام. وقتی این کنگره چهارروزه تمام شود، پرونده بازآموزی امسال بسته خواهد شد.

 

۳۱ خرداد – پنجشنبه

روز تولدم را صدها نفر از طریق پیامک و واتساپ و ایمیل و اینستاگرام و وب‌سایت تبریک گفتند. همسر عزیزم با یک شیشه عطر گران‌قیمت اوپیوم و پسر نازنینم با سبد گل و هدفون بلوتوثی، والدینم با گردنبند طلا و خواهرم با وسایل قنادی زادروزم را گرامی داشتند. جمعه اول تیر ناهار را در خانه والدینم صرف کردیم. روز خوشی بود.

 

خرداد زیبا به پایان رسید....

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

معصومه

زادروز فرخنده شما مبارک گیس گلابتون عزیزقلب
امیدوارم هر ساله این روز و به شادی و خوشی در کنار عزیزان جشن بگیریدگل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم معصومه جان. همچنین برای شما.

پاسخ
مریم معتمد پویا

خوندن روزمرگی هاتون برام لذت بخشهگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. منم از تماشای کلیپهای آموزشی شما در اینستاگرام لذت میبرم و استفاده می کنم.

پاسخ
ستاره طلایی

انشاالله روزهای خوب زندگیت پر تکرار باشد
عطر جدید مبارک

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم. همچنین برای شماگل

پاسخ
فرزانه

مجددا تولدتون مبارک خانم دکتر❣️
من مدتهاست که سینما رو کوروش میرم و‌ سالنهاش رو‌ خیلی دوست دارم... به نظرم تماشاگرها هم نسبت به چیزی که شما تعریف کردین معقول ترن
خیلی قبلتر ها اریکه میرفتم ولی سالنهای سینماش رو دوست ندارم

منم مدتها بود آرایشگاه نمیرفتم جز برای کوتاهی و رنگ مو که اونم طبعا زود به زود نبود
ولی هفته ی پیش که میخواستم بیام سر کار جدید رفتم و یه صفایی دادم به سر و صورت.. به قول شما حس لاکچری بودن داد بهم😁

پاسخ
گیس گلابتون

ما خیال داشتیم برای سینما بریم ایران مال. با توجه به این که اصلا از فیلم خوشمان نیومد، خوشحالم که راه دور نرفتیم. ممنونم از معرفی سینما کوروش. گوشه ذهنم می گذارم.

پاسخ
مینا

سلام تولدتون مبارک
آخرین کسی هستید که از لغت بی نمک شوشو هنوز استفاده میکنید

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از تبریک تولد و ببخشید که کلمه شوشو شما رو اذیت میکنه.

پاسخ
عفت حیدری

سلام مهربانوی عزیز تولدتون مبارک انشاالله صحیح و سالم و خوشبخت باشین از نوشته های شما بسیار لذت بردملبخند

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارمگل لطف دارینقلب

پاسخ
کفش قرمزی

سلام گیس گلابتون جان
تولدت مبارک گل
آخر خرداد برای من یادآور شما است و اینکه با شجاعت مسیر نویسندگی را شروع کردین و به جایی رسیدین که یک عالمه تاثیر مثبت روی زندگی مخاطب هاتون گذاشتین.
انشالله سال های سال به خوشی و سلامتی 😍

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم کفش قرمزی جانقلب

پاسخ
سارا

سلام خانم دکتر عزیزم تولدتون رو تبریک میگم . برای من که شما از معلمان برتر عمرم و از اولین کسانی هستید که هر گاه سوالی دارم یا مشورتی میخواهم به ذهنم خطور می‌کنید . مطمئنم برای خیلی ها اینچنین هستید و این نشان از وجود پربرکت شما دارد . دوستتان دارم و باز هم تولدتان مبارک .

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزم هستینقلب

پاسخ
نیلوفر

سلام گیس گلابتون جان
جای داچ اون تو فر درست بوده. داچ رو قبل نون درست کردن گرم کردید؟ وقتی نون رو داخلش گذاشتید روش آب اسپری کردید؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم نیلوفر خانم. بله داچ آون رو از نیم ساعت قبل داغ کردم و روی چانه نان، آب پاشیدم. خوشبختانه قلق پختن نان در داچ آون رو یاد گرفتم و بعد از آن دوباره نان روستیک پختم و لذت بردم.
اگه بعد از این مشکلی با داچ آون داشتم، حتما با شما تماس می گیرم. معلومه که حرفه ای هستین. نان خمیرترش هم می پزین؟

پاسخ

سلام بله بله چند ماهی هست که شروع کردم اتفاقا زمان شروع برگشتم و پست هاتون در مورد نان پختن خوندم و این بار چون درگیر درست کردن نان بودم برام خیلی جالبتر بودن

پاسخ
گیس گلابتون

نیلوفر خانم هستین؟ نام رو ننوشتین. شک کردم.

پاسخ
نیلوفر

بله نیلوفر هستم

پاسخ
گیس گلابتون

چه خوب! از این به بعد میدونم از چه کسی مشکلاتم درباره پختن نان رو بپرسم. متشکرمگل

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet